مداحی محمود کریمی در مورد سپهبد سردار قاسم سلیمانی

 دانلود نوحه شور انگیز چه فاطمیه ای شد امسال از مداح اهل بیت محمود کریمی با برترین کیفیت موجود و متن این نوحه حماسی
دانلود نوحه چه فاطمیه ای شد امسال با کیفیت عالی

Mahmoud Karimi Che Fatemieh e Shod Emsal دانلود نوحه چه فاطمیه ای شد امسال از محمود کریمی

 

متن نوحه چه فاطمیه ای شد امسال از محمود کریمی

🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁

.: وای فرشته بی پر اومد وای امید رهبر اومد .:.:. وای تنش شبیه جسمه علی اکبر اومد :.
.: چه فاطمیه ای شد امسال، امید و دلبرم برگشته .:.:. شبیه فاطمه از آتیش، مدافع حرم برگشته :.
.: چه فاطمیه ای شد امسال، امید و دلبرم برگشته .:.:. شبیه فاطمه از آتیش، مدافع حرم برگشته :.
.: چه فاطمیه ای شد امسال، امید و دلبرم برگشته .:.:. شبیه فاطمه از آتیش، مدافع حرم برگشته :.
.: چه فاطمیه ای شد امسال، امید و دلبرم برگشته .:.:. شبیه فاطمه از آتیش، مدافع حرم برگشته :.
.: چه فاطمیه ای شد امسال، امید و دلبرم برگشته .:.:. شبیه فاطمه از آتیش، مدافع حرم برگشته :.
.: تو به آرزوت رسیدی تو امام حسینو دیدی .:.:. تو به آرزوت رسیدی تو امام حسینو دیدی :.
.: وای به سید شهیدان تو اشبه الشهیدی .:.:. تو روضه ی مجسم هستی یه مملکت شده بی تابت :.
.: داری میری سلام مارو ببر به محضر اربابت .:.:. تو روضه ی مجسم هستی یه مملکت شده بی تابت :.
.: داری میری سلام مارو ببر به محضر اربابت .:.:. چه فاطمیه ای شد امسال، امید و دلبرم برگشته :.
.: شبیه فاطمه از آتیش، مدافع حرم برگشته .:.:. چه فاطمیه ای شد امسال، امید و دلبرم برگشته :.
.: شبیه فاطمه از آتیش، مدافع حرم برگشته .:.:. وااااای غمت غم وطن شد :.
.: وااای تنت شبیه جسم امام بی کفن شد .:.:. یه قطره از غم اربابو تو دیدی حال ما این حاله :.
.: ۱۹۵۰ زخم رو پیکرت توی گوداله .:.:. به سمت گودال از خیمه دویده ام من :.
.: شمر جلوتر بود دیر رسیده ام من .:.:. سر تو دعوا بود ناله کشیده ام من :.
.: سر تورو بردن دیر رسیده ام من .:.:. سر تورو بردن دیر رسیده ام من :.
.: سر تورو بردن دیر رسیده ام من .:.:. شب اوله که از من دوری از من دوری :.
.: من کربلا تو خیمه تو کنج تنوری .:.:. من کربلایم و تو کنج تنوری :.
.: سر تورو بردن دیر رسیده ام من .:.:. سر تورو بردن دیر رسیده ام من :.
.: چه فاطمیه ای شد امسال، امید و دلبرم برگشته .:.:. شبیه فاطمه از آتیش، مدافع حرم برگشته :.



حجم: 6.15 مگابایت